[linux] DIGITALNY FOTOAPARAT

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Listopad 12 15:05:45 CET 2002

to potvrdzujem, Camedie fachcia uplne super. Vsetko co je oznacene USB Mass
Storage Class by malo fungovat, ak to nefunguje, je dost pravdepodobne, ze to az
tak celkom nebude compliant s tym standardom, a je tam ista sanca reklamacie
vyrobku. ( i ked... ). Niekedy sa na fotakoch Mass Storage Class oznacuje ako USB
AutoConnect - neviem ci sa to od toho nejako lisi, alebo je to iba finta na
laikov. (marketing je marketing, predstavitelia kupnej sily bohuzial nikdy
neoplyvali inteligenciou)

miso