[linux] DIGITALNY FOTOAPARAT

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Listopad 12 15:29:24 CET 2002

to co mam doma ja, nijake explicitne prepinanie modov nema :(
ale nieco na tom bude, lebo tiez sa k tomu da pristupovat pomocou nejakych srackovych
bundled programov a tie programy si vedia z toho fotaku cucnut ovela viac informacii
ako sa da zobrat cez fs. Len tolko. To ze si ale pod linuxom nebudem moct vyrabat
zabavne pohladnice a party vizitky nejako rozchodim.