[linux] Vypinani compu

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Úterý Listopad 12 21:36:52 CET 2002

Dňa Ne, 2002-11-10 at 22:01, Martin Kyrc napísal:
> Ahoj,
> povodne som to ani nexcel napisat :), ale ked sa uz o tom bavite,tak:
> Mna by zaujimalo, kedze apm nemam ako modul, ako to riesit v tomto
> pripade. Jeden cas mi to fungovalo, potom som kompiloval nove jadro (s
> tym istym .config fajlom!!, comu nerozumiem) a od vtedy to akosi neviem
> nastavit.
> (kernel: 2.4.18-pre7, distr: debian)

Moja skusenost hovori, ze s APM nastaveniami v kernely sa radsej velmi
nehrat. Menej je niekedy viac. Staci mat zapnute tieto volby:

CONFIG_PM=y
CONFIG_APM=y
CONFIG_APM_CPU_IDLE=y
CONFIG_APM_RTC_IS_GMT=y - toto asi nie je potretrebne...

Inac toto riesenie do konfery neposielam prvy krat. Co tak niekedy
vyskusat vyhladavanie v konferencii?

Zd.