[linux] OT: antialiasing fontov v pdf

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Úterý Listopad 12 21:38:43 CET 2002

hmm, vazne sa obavam, to pdf-ko je vlastne uz v stave nejakeho
komprimovaneho obrazku a len velmi tazko sa mu da zlepsit kvalita ...

Najvhodnejsia metoda bude asi vytlacit, prelepit, nascanovat, OCR a potom
pdf.
Ak Corel pdf robi podobne ako finepdf, tak su to obrazky a tie potom budu
kostrbate...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk