[linux] Maxtor Ultra ATA/133 PCI Adapter Card

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Úterý Listopad 12 22:30:32 CET 2002

Tuesday, November 12, 2002, 8:48:58 AM, you wrote:

> [...]

Hi

Ja som v Ageme kupil asi za 980,- kartu, ktoru tam predavaju
ako IDE RAID radic. Je to taka zlta krabicka s napisom ST Labs
PCI ATA 133 RAID IDE Card. Ma to cip Sil0680 (niekde sa vola
CMD 680) a podporuje ho jadro s Hedrickovym IDE patchom
(napriklad ho podporuje aj 2.4.19 z RH7.3).

PROBLEM je v tom, ze je v tom nejaky bug a pod linuxom funguje
len primary master a secondary maser disk (slave nie).
Inak to tak nejak bezi, rychlost pod Linuxom som neskumal,
pod Windowsom to slape asi 3x rychlejsie ako radic onboard
(Intel BX chipset).

Teraz neviem ci ti mam tu kartu odporucat, ked funguju len dva
kanaly a tak, v kazdom pripade ja ju pouzivam a funguje.
Aha, a tiez mam Maxtor Ultra ATA/133 disk.

PD>         Keby niekoho zaujimalo o co vlastne ide:

PD> http://www.maxtor.com/en/products/accessories/ultra_ata/ultra_ata_133_pci_ad
PD> apter_card/

PD>         Moj BIOS nevie zdetekovat disk vacsi ako 32GB. Kedze ho prepalovat
PD> neviem/nechcem, jednym z rieseni je zmienovany radic. Ten moze mojej UDMA33
PD> doske priniest UDMA133, co by bol tiez neporovnatelny posun vpred. ;-)

> [...]

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm