[linux] konflikt irq na zvukovke a usb hube

Středa Listopad 13 10:27:55 CET 2002

-> Chcel by som sa spytat, ci niekto nela podobny problem ako ja a co ho
-> pripadne nejak aj vyriesil. Notebook Acer TravelMate 621XV, integrovana
-> grafika i830, takisto integrovana sietovka, usb, audio.. vsetko od
-> intelu vid nizsie. Pri sucasnom loadnuti modulu pre zvukovu a usb mysku
-> mi myska (MS wheel optical usb) funguje vsade ok.. ak vsak chcem pristupit
-> na zvukovku (xmms, mp3blaster, mplayer) pocitac kompletne zmrzne.. ;-(
->
-> Viem, ze problem je v konfliktoch IRQ pre tieto zariadenia, nenapada ma
-> vsak riesenie..

vyzera ze mas zapnuty APIC a ten ti premapuva interrupty inac ako chces...
rozhodne by som ti este odporucil kuknut sa do BIOS setupu toho notebooku
mozno tam najdes ponastavovanie si interruptov...

-> PCI: Found IRQ 11 for device 00:1d.1
-> IRQ routing conflict for 00:1f.3, have irq 10, want irq 11
-> IRQ routing conflict for 00:1f.5, have irq 10, want irq 11
-> IRQ routing conflict for 00:1f.6, have irq 10, want irq 11
-> IRQ routing conflict for 01:09.0, have irq 10, want irq 11
-> IRQ routing conflict for 01:09.1, have irq 10, want irq 11

-> Vec je taka, ze takmer vsetko (hdd,vga,et,modem,audio,usb) ma k
-> dispozicii len irq 10,11 a bije sa to.

 Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...