[linux] DIGITALNY FOTOAPARAT

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Listopad 13 09:53:42 CET 2002

On Tue, Nov 12, 2002 at 02:52:12PM +0100, Misu wrote:
> Fotaky z usb-storage (dnes prakticky vsetky okrem low-end) behaju pod
> linuxom bezproblemovo (sam jeden mam)...
>
> modprobe usb-storage
> mount /dev/sda1 /mnt
>
> pokial clovek nema ine scsi zariadenia...
> (samozrejme treba mat scsi zapnute tiez)
>
> najviac ludi co poznam maju olympusacke camedie a zatial si nikto
> nestazoval... Tak isto som bez problemov videl bezat aj sony...

Nuz, podotknem, ze Olympus Camedia C1-zoom (a mozno aj niektore ine)
sa identifikuju na USB zbernici ako USBU miesto USBS (usb storage)
a teda Linuxacky usb-storage modul ich nenajde. Staci
ale v zdrojakoch alebo proamo v binarke usr-storage.o prepisat
dany retazec a uz to funguje. Videl som viac navodov na nete
a dokonca na root.cz v cestine. :-)

		Caf.
					SAL