[linux] sendmail

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Listopad 13 17:35:50 CET 2002

On Wed, Nov 13, 2002 at 05:30:23PM -0000, Stefan Varga wrote:
>    so sendmailom nemam velke skusenosti.Sendmail mi prijima postu pre domenu
>    domena1.sk  a potrebujem aby  prijimal postu aj pre domenu domena2.sk.Ako
>    to spravit? prosim o troska obsiahlejsie popisanie problemu.Dakujem.

1. sendmail na linux.cz

2. bud pridas domenu do sendmail.cw, potom ale nemozes prijimat postu do
dvoch schranok pre dvoch pouzivatelov user na domena1.sk a user na domena2.sk
alebo radsej treba pouzit virtualusers - ci to takisto suvisi so
sendmail.cw si uz nepamatam, pouzival som sendmail, ale teraz uz mam
vsade postfix

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE