[linux] KOMERCIA: Zbornik SLT 2002

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Listopad 14 23:45:51 CET 2002

Co je koniec slovenska? Ak boh da, tak marxa stretnem, a niekedy pred
vianocami by som mal ist do BB a Brezna... Som schopny to dostat aj na
sever kamkolvek medzi ZA a LM... respektive kamkolvek na trase BA - NR -
BB - BR :) Ale to az tak posledny vikend pred sviatkami... Takze ak ma
niekto zaujem, mozem doniest...

On Thu, 14 Nov 2002, Patrick tuxo wrote:

> neslo by to zohnat v ele forme ? lebo ja som z konca slovenska a tu
> sa to asi papierove nedostane :(( tak skoro a strasne by som o to mal
> zajem :) popripade nedalo by sa to presvietit a poslat za prachy ?
> dik
>
> tux

> zbornika zo
> 190Kc) a
> Nove

> [*************************************]
> craft  ]
> master. ]
> Hemingway  ]
> [*************************************]

                                                  .  .
                                                  |\/| . v ,-.
                                                  |  | I S U |
                                                     `-------'
Ja nevim, kde se to v cloveku bere,
ten neklid, co ho taha z mista na misto,
co ho nenecha aby byl sam se sebou spokojenej
jako vetsina ostatnich,
aby se usadil, aby delal jenom to co se ma
a rikal, co se od nej ceka,
ja proste nemuzu zustat na jednom miste,
nemuzu, vopravdu, fakt.