[linux] N/A

jozo m jomasw na host.sk
Pátek Listopad 15 13:17:40 CET 2002

Ahojte,

Mam softwarovy raid radic raid level 5. Sklada sa z 3 diskov.
Jeden disk zhori, ostatne dva si tu stratu dat dorataju - to mi
funguje.

Ked ale vymenim odpaleny disk za dobry, akym prikazom obnovim funkciu
celeho raid zariadenia. Skusal som vselico no nikdy sa mi nepodarilo
dosiahnut to, aby ten raid radic zobral v uvahu aj ten treti novy disk
a zacal zase ukladat rovnomerne data aj udaje s ochranou (stripping udaje ?).

To musem cele pole zakazdou dakouto stratou nanovo vytvarat ?

Toto s tym raidom som skusal iba cez loopback zariadenia :)) ale stalo sa mi
raz ze sa mi povytiahol jeden suflik na serveri a ten raid radic (hardwarovy)
to zobral ako ze ten disk nejde a vylucil ten disk z prevadzky.

Diki.
Jozo.