[linux] N/A

jozo m jomasw na host.sk
Pátek Listopad 15 13:19:32 CET 2002

Nazdar,

> skusal som nahodit modul i810_audio s roznymi parametrami io,irq (podla
> vypisu lspci), skusal som rozne kombinacie usb modulov (modul vs do
> jadra, ohci,uhci(JE), hid atd...) nic som vsak nedosiahol. Btw ten zvuk
> blbne aj bez usb.. v xmms pouzivam crosfade plugin, nie pristup na
> /dev/dsp pretoze to priserne seka a chrasti - predpokladam, ze tiez koli
> irq konfliktom.. Vec je taka, ze takmer vsetko
> (hdd,vga,et,modem,audio,usb) ma k dispozicii len irq 10,11 a bije sa to.

> Ak ma moze niekto nakopnut spravnym smerom bol by som velmi rad..

Skus toto :

1. Ak ti pri prehravani praska zvuk, problem je pravdepodobne v DMA kanaloch.

2. Skus pozriet v BIOSE nastavenia okolo poloziek "PNP OS INSTALED" a
"RESET CONFIGURATION DATA" skus ich obe vypnut mozno to pomoze.
Ak je "PNP OS INSTALED" v biose nastavene na NO, hodnoty IRQ, DMA aj IO
nastavi bios.

Jozo.