[linux] DIGITALNY FOTOAPARAT

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Pátek Listopad 15 17:45:24 CET 2002

To ze fotak je USB storage este neznamena, ze pobezi (bezproblemovo) na
linuxe. Ja mam minoltu dimage S404 a napriek tomu ze je USB
StorageClass, nebehala pod linuxom. Bolo treba poeditovat troska jadro,
konkretne unusual_dev.c a prekompilovat jadro. T.j. kazde usbSC
zariadenie musi mat explicitne zapisane svoje ID v jadre [na rozdiel od
w2k], inak nepojde.
U mna sice napisal, ze nasiel usb-storage class, ale napisal aj ze
unknown ID a nevytvoril device.