[linux] web o linuxe pre zaciatocnikov

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Listopad 17 11:57:54 CET 2002

Ahojte,

    potreboval by som par (stalejsich) autorov na web o linuxe pre
    zaciatocnikov. Podstatne je to pre zaciatocnikov. Nebolo by zle,
    keby mali skusenosti aj s Windowsami.

    Idealne pripady su -- clovek, ktory nedavno presiel na Linux,
    clovek, ktory Linux implementuje vo firme, clovek, ktory sa casto
    stretava s BFU :).

    Proste ludia, ktori vedia, ake su realne problemy a ako sa riesia.

    Pisanie je honorovane a zatial nebude vyzadovana exkluzivita (t.j.
    svoje clanky mozete uverejnit aj na Linux.sk alebo inych serveroch).

    Ak mate niekto cas a chut, ozvite sa mi prosim mejlom.

    Ak to nebudu aj stalejsi autori a mate chut nieco napisat, ozvite sa
    mi tiez.

      Dik,

       J.