[linux] web o linuxe pre zaciatocnikov

Juraj Michalek xmichal5 na informatics.muni.cz
Pondělí Listopad 18 15:13:31 CET 2002

On Sun, Nov 17, 2002 at 11:57:54AM +0100, Juraj Bednar wrote:

>     Pisanie je honorovane a zatial nebude vyzadovana exkluzivita (t.j.
>     svoje clanky mozete uverejnit aj na Linux.sk alebo inych serveroch).
>                                         ^^^^^^^^

Ja budem len rad, ked sa nejake clanky (okrem mojich)
objavia na Linux.sk :))

Je trochu zahambujuce, ze vela SK autorov pise na
ceske portaly o Linuxe (ako root a pod.) a na linux.sk
sa nic od nich neobjavuje. Dovod je jasny: peniaze :(((
Za clanok na Linux.sk nedostane autor (zatial) ani vindru
a tak radsej odmigruje na nejaky zahranicny server :( a to je zle.

Mate nejaky napad ako tuto situaciu riesit?

>     Ak mate niekto cas a chut, ozvite sa mi prosim mejlom.
>
>     Ak to nebudu aj stalejsi autori a mate chut nieco napisat, ozvite sa
>     mi tiez.

PS: Len tak pre zaujimavost napis plz, kolko ludi
sa ti ozvalo :)))

--
       Juraj Michalek