[linux] web o linuxe pre zaciatocnikov

krym krym na linux.sk
Pondělí Listopad 18 15:29:04 CET 2002

On Mon, 18 Nov 2002 15:13:31 +0100, Juraj Michalek wrote

> Ja budem len rad, ked sa nejake clanky (okrem mojich)
> objavia na Linux.sk :))

to sa aj stava

> Je trochu zahambujuce, ze vela SK autorov pise na
> ceske portaly o Linuxe (ako root a pod.) a na linux.sk
> sa nic od nich neobjavuje. Dovod je jasny: peniaze :(((
> Za clanok na Linux.sk nedostane autor (zatial) ani vindru
> a tak radsej odmigruje na nejaky zahranicny server :( a to je zle.
>
> Mate nejaky napad ako tuto situaciu riesit?

no mozno nejako zmotat ludi, nejako ich moralne narusit, aby neboli lenivi
alebo niec

> PS: Len tak pre zaujimavost napis plz, kolko ludi
> sa ti ozvalo :)))

tymto smerujes asi k tomu, kolko ludi skocilo na honorare. ozval som sa aj
ja, ale pre mna mozu ist honorare, ktory by som teoreticky za to mal dostat
aj na charitu. urcite je takych ludi viac