[linux] wget a zavinac (@) v username

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Pondělí Listopad 18 17:30:52 CET 2002

Zdravim konferu.

Mam jeden mozno zaciatocnicky problem...

Pouzivam wget na mirrorovanie urcitych suborov.
Subory stahujem cez FTP a pocitac je za proxy.
Proxy je typu user na host.

Takze som az donedavna s uspechom pouzival nasledovnu konstrukciu:
wget -r -nH --cut-dirs=1 -N --directory-prefix=/mydir/
ftp://anonymous%40ftp1.mandrake.sk:pwd@ftp_proxy:21/iso/Mandrake9*

Cudne vsak je, ze po preinstalovani na Mandrake 8.2 mi to prestalo
fungovat... %40 sa prestal transfotmovat na zavinac...

A samozrejme, ked ako usera pouzijem nativny zavinac (@), dostanem chybu
Bad port number...

Skusal som nastavenia proxy, ale zda sa mi to zlozitejsi problem, ako
"presvedcit" wget, aby bral do uvahy zavinac v nazve usera.
Pripadne, nema niekto funkcny command line?

Dik za tipy.

GG