[linux] web o linuxe pre zaciatocnikov

Miroslav Oravec mior na psg.sk
Pondělí Listopad 18 19:47:28 CET 2002

Prajem prijemny den,

Treba iba zacat.
Pisat - to je laska! Nie pre ten honorar, ale pre ten bajecny pocit.
Ak rano vstavas s pocitom, ze chces pisat, ak vecer lahnes s myslienkou,
ze si
nieco napisal a chces zase pisat, si nas clovek.

> (Nie je problem, ze by som o temach nic

Mozno to v Tebe niekde drieme!
Nedaj sa odradit pociatocnymi neuspechmi, sadni za masinu a pis!

> Zda sa mi, ze kedze vacsina veci

Velkyyyyy omyl, brachu! Man(ual), to je len suchy, ale presny popis, ako
na
vec! To spravidla cita uz odbornik, alebo fakt zapaleny jednotlivec!
Dobry clanok, ten musi mat st¡avu - iskru, sem-tam humor a akysi cit,
aby
pritiahol zaciatocnikov na nasu stranu.
A az ked "budu vtackovia lapeni", tak im povieme - dost, dali sme vam
zaklady,
teraz aj studujte trochu sami - tam su manualove stranky!

Lebo taky zaciatocnik, ten nevie, co a ako, aj by chcel nieco skusit ale
zaroven sa boji a pri prvych zlozitostiach sa zlakne a ujde k tomu, co
uz
trocu vie a co zvysoka riadi ten jeden, (taky maly a makky,) co si
mysli, ze
je najsamlepsi na svete.

Verte mi, pani, ze viem, o com hovorim. Mam dostatok majlov ako odozvu
na moje
serialy. A aj ja som sa musel vela naucit, a este sa teraz vela ucim!!!

Neboj sa, ze sa pomylis a spravis chyby! Nik nie je neomylny!!!
Ako sa hovori: Aj majster tesar sa utne!
A pokym nejde o zivot, ide o h....o!

> S tym uplne suhlasim. Aj ked som sa vecsinu veci musel naucit
> uplne sam z manualov a dokumentacie a vzdy to dost dlho trvalo, ked sa na
> to spetne pozeram zda sa mi to moc jednoduche na clanok.

Ty si ten pripad toho zapaleneho cloveka - samouka, ako som bol aj ja!
Ale nie vsetci su taki a ak chceme, aby sa nase rady rozsirili, musime
tym
vahavcom pomoct - a to aj formou dobrych clankov.

> Takze jediny moj
> doterajsi pocin bol dost OT clanok na linux.sk.

Aj OT clanok je clanok - a niekedy si treba aj oddychnut.

S pozdravom
mior