[linux] web o linuxe - par postrehov

Juraj Michalek xmichal5 na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 19 16:04:00 CET 2002

 Ahoj :)

 > Ahoj,

 > nie som si isty, ci je to az tak zle. Dolezite je, ze tie clanky sa
 > zadara objavia na webe. Mozno by linux.sk mal byt viac portal a nie
 > zdroj informacii a viac ukazovat aj na cudzie info.

 To je samozrjeme pravda. Predtym, nez nieco napisem
 vacsinou prelozim zopar zahranicnych portalov, kde
 sa o nejakom zujimavom probleme pise a v skratke
 prelozim informaciu do slovenciny. Musim povedat,
 ze to nie je ziadna sranda najst nieco zaujimave,
 co by stalo aj za diskusiu ;-)

 > Ked niekto napise clanok, tak si moze vybrat, ci to uverejni zadara na
 > webe a dostane za to peniaze alebo spravi to iste a nedostane za to
 > peniaze. Ja by som si tie peniaze urcite zobral (a to som uz na linux.sk
 > nieco aj napisal:).

 :))) Je vecou kazdeho, kam to zverejni, ale
 samozrejme kazdeho potesi honorar :)

 Uz niekolko krat som uvazoval, akym sposobom
 zaistit honorare ludom, ktory by nieco napisali
 na linux.sk. Doteraz ma vsak nenapadla ziadna
 schodna cesta.

 Ocenil by som keby z tejto diskusie vysiel nejaky
 zaver ako zmenit linux.sk tak aby bolo mozne
 ludi odmenit za ich pracu a zvacsit popularitu
 linux.sk

 > Mozno by som na linux.sk dal skor priestor k diskusii, napriklad formou
 > podobnou ,,Ask slashdot''.

 :)) To je skvely napad.
 Mozno by bolo dobre zobrat aj par problemov
 z mailinglistu (nie kazdy cita mailing list)

 > ano, zmenit zameranie linux.sk :).

 Hmm, lahko sa povie tazko sa spravi.
 Vsetko ma jednu malu chybicku - ludi.
 Sucastny stav je taky, ze linux.sk pisem ja a dodoedo.
 Obcas sa tam objavi nieco od niekoho ineho, ale
 to je skor sviatok ;-)
 Verte mi, ze som sa snazil zohnat ludi. Presvidcal
 som ich aby pisali. Podaktori aj cosi zosmolili,
 ale vacsina nieco slubila a nikdy to  nenapisala :(

 Mate niekto nejake ine skusenosti so zhananim
 ludi na web portaly?

 > zatial asi 5, nie je to nic moc.

 Ja by som povedal ze to je celkom pekne cislo :)

 >    J.

 -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=-
        Juraj Michalek
    http://kota543.host.sk