[linux] web o linuxe - par postrehov

Peter Surovy psurovy na uevora.pt
Úterý Listopad 19 16:37:04 CET 2002

>  >

>  Uz niekolko krat som uvazoval, akym sposobom
>  zaistit honorare ludom, ktory by nieco napisali
>  na linux.sk. Doteraz ma vsak nenapadla ziadna
>  schodna cesta.
>
>  Ocenil by som keby z tejto diskusie vysiel nejaky
>  zaver ako zmenit linux.sk tak aby bolo mozne
>  ludi odmenit za ich pracu a zvacsit popularitu
>  linux.sk

--- Ja by som povedal ze je to takto:
na to aby si mohol platit ludi co robia nieco pre linux.sk
musi linux.sk nieco zarobit ... zarobit moze nieco ked nieco
bude predavat ...predavat moze iba reklamu( potazme pristup
ale to jaxi by asi nebolo prinosom) ... reklamu zaplati len
clovek co zase nieco predava... a tu sa kruh uzatvara :-)

musi predavat nieco co suvisi s linux.sk lenze linux.sk
suvisi  s OpenSource nic sa nepredava a kruh sa rozlomil :-(

jedine zeby ... Predaval hardware... komponenty .. periferie
alebo knihy o programovani.
Ci nie?

PS