[linux] web o linuxe - par postrehov

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Listopad 19 16:51:42 CET 2002

Ahoj,

> musi predavat nieco co suvisi s linux.sk lenze linux.sk
> suvisi  s OpenSource nic sa nepredava a kruh sa rozlomil :-(

akoze sa nic nepredava? Ja predavam, zijem z Open Source. Adminujem
Open-source masiny, predavam CDcka, co by sa nepredavalo :). Cely moj
mesacny prijem je z open-source aplikacii.

Otazka vsak je, ci vie Linux.sk ponuknut reklamu, ktora sa oplati, o tom
dost pochybujem, pretoze bannerove systemy maju velmi nizku ucinnost a
textove reklamy s pay-per-click alebo pay-per-order by asi autorov
neuzivili (resp. nebolo by to dost penazi na honorare).

> jedine zeby ... Predaval hardware... komponenty .. periferie
> alebo knihy o programovani.
> Ci nie?

no, toto je blbost z jedneho dovodu. Potom by tu nebol dovod na
existenciu linux.sk. Linux.sk je dobry preto, ze je neziskovy. Moze si
dovolit uverejnit clanok, ktory by portal, ktory je financovany z
reklamy neuverejnil. A prave to, ze je nekomercny z neho robi velmi
specificky sajt.

       J.