[linux] web o linuxe - par postrehov

Peter Surovy psurovy na uevora.pt
Úterý Listopad 19 17:08:06 CET 2002

Ahoj
----- Original Message -----
From: "Juraj Bednar" <juraj na bednar.sk>
Sent: Tuesday, November 19, 2002 3:51 PM

>no, toto je blbost z jedneho dovodu. Potom by tu nebol dovod na
>existenciu linux.sk. Linux.sk je dobry preto, ze je neziskovy. Moze si
>dovolit uverejnit clanok, ktory by portal, ktory je financovany z
>reklamy neuverejnil. A prave to, ze je nekomercny z neho robi velmi
>specificky sajt.
---pockaj to sa nevztahovalo na linux.sk ale na cloveka ktory by bol
ochotny platit tu reklamu to jest predajcu hdd a tak.

>akoze sa nic nepredava? Ja predavam, zijem z Open Source. Adminujem
>Open-source masiny, predavam CDcka, co by sa nepredavalo :). Cely moj
>mesacny prijem je z open-source aplikacii.
---povedal by som ze skor z obsluhy Open Source aplikacii nie?
filozofia je v tom ze tie peniaze co sa aj tocia okolo OPenSource
ako v Tvojom pripade nie su priamo (rozumej "priamo") spojene
s aplikaciami. Totiz ked si na server o grafike das reklamu na
na Photoshop asi to bude dost k veci miesto..
Alebo na server o komercnom programovani das reklamu na
super RAD nastroj ma to zmysel..

Ale na server o Linuxe kde sa ludia chcu nieco naucit
si asi tazko das uspesnu reklamu typu ak nechapete o com sa tu pise
ja vam to za prachy urobim :-)

>Otazka vsak je, ci vie Linux.sk ponuknut reklamu, ktora sa oplati, o tom
>dost pochybujem, pretoze bannerove systemy maju velmi nizku ucinnost a
>textove reklamy s pay-per-click alebo pay-per-order by asi autorov
>neuzivili (resp. nebolo by to dost penazi na honorare).
-- no tak to je pravda... ale ved nemusi to byt zrovna pay-per-order
PS