[linux] web o linuxe - par postrehov

Peter Surovy psurovy na uevora.pt
Úterý Listopad 19 17:51:40 CET 2002

----- Original Message -----
From: "Juraj Bednar" <juraj na bednar.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, November 19, 2002 4:15 PM
Subject: Re: [linux] web o linuxe - par postrehov

> na server o linuxe reklamu, ze predavam distribucie Linuxu? Alebo ze
> predavam komercny support?
---predavam distribucie Linuxu? to aj take je?

ja som chcel povedat ze ma zmysel dat na web o nejakej
teme reklamu na soft co sluzi na pracu s touto temou
co je ale pri Linuxe problem pretoze takyto soft sa nepredava
aspon to som si dodnes myslel.
BTW chcel by som distribuciu Linuxu uplne malu
aby to chodilo a dalo sa stiahnut z netu ale hlavne aby mala compiler
najlepsie na C++

> preco?
---pretoze ten server ludia co by takuto sluzbu chceli asi
nenavstevuju na ten server pridu ludia co chcu robit to co Ty
resp. sa to naucit..
---moj nazor.:-)

> no, uspesna nebude z inych dovodov, ako je zameranie a to je skor pocet
> hitikov a celkova majetnost obyvatelstva. Ale s tym zapasia aj o dost
> vacsie sajty ako linux.sk.

> Hint: z reklamy sa nic neuzivi.
--- no v podstate suhlasim ale aj tak mam pocit
ze aj po takomto konstatovani este vela zostava v rukach
toho co tu reklamu predava :-)
Totiz reklama neprinasa zisk len hitnutim banneru
ale aj tym ze tam niekde na linuxe.sk uz islo meno mojej firmy
a ludia co si citali clanok uz vedia ze to ma nieco spolocne
z programovanim, pocitacom za malo prachov .. atd

ale toto su argumenty pre obchode jednanie nie pre statistiky..
statisticky web nezarobi lebo ani jeden clovek co pride na naucny web
nie je zrovna potencialny zakaznik resp. nie je extra majetny
ale zato vysoko pravdepodobne raz bude niekomu radit
co je dobre a co nie na nakup ... a tu uz pracuje aj nehitnuta reklama :-)

> pay per view sa neoplati objednavatelovi -- to by musela byt brutalne
> nizka cena
>
> par per click sa oplati obidvom, ak dodavatel (teda linux.sk) ma
> brutalne mnozstva hitov. Pojem brutalne mnozstva hitov splna napriklad
> google.com, linux.sk urcite nie, zarobili by mozno 300,-Sk mesacne,
> mozno 10 krat viac, ale to je stale malo.
>
> pay per order sa oplati najviac objednavatelovi, ale otazka je, ci
> linux.sk z toho bude mat viac ako par korun mesacne.
--- pravda pravda ale aj tak si budem hust tu svoju ze
vela je na tom vec dohody, predstav si ze su ludia co su
ochotny sponzorovat hocijaky ples alebo inu debilitu
aby par alkoholom opojenych ludi vecer pri tombole
uvidelo rozmazane meno nejakeho obchodu ...

Povdal by som ze www server ponuka kvalitnejsiu prezentaciu :-)

> Este je moznost najst sponzora a davat tam jeho reklamu (exkluzivne),
> ale ako som uz spominal, bude potom od linux.sk mat iste naroky, kam sa
> to ma uberat, teda uz to nebude ,,community site'', ale ,,company
> site''.
--- no neviem toto by mi asi dost vadilo a myslim ze by som nebol
sam :-)

> Toz, tazke doby komercie na Interente....
:-) hold vyniknu len ti najlepsi
"Ty len pilne pracuj a radost pride sama .." Goethe