[linux] OT: deleted files

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pondělí Listopad 18 22:27:25 CET 2002

                                        Maxim, 22:24:37
                                        18. november 2002 (pondelok)
Cau!

> Mam takyto problemik: Zadal som prikaz rm -r adresar pricom adresar, ktory
> som zmazal nebol ten spravny. Je nejak mozne to vyriesit, t.j. ci existuje
> nejaky prikaz, ktory by mi ten adresar vytiahol spat na zemsky povrch?

	Adresar asi nie, pretoze je to vlastne len meno obsahujuce inody
(subory). Ale inody (subory) v nom urcite. Viz. aplikacie dumpfs, e2undel
(poslem Ti patch na undeletovanie vsetkych inodov, autor sa mi neozval,
takze ho asi neaplikoval). Mena si budes musiet ale vydedukovat sam, pretoze
tie sa zachranit nedaju.

	Vsetko len za predpokladu, ze sa s particiou od akcie zmazania
nepracovalo. Ak ano, sanca na obnovu je mensia (citaj minimalna). Vsetko co
som napisal plati len pre ext2, ext3 nepouzivam, nepoznam, atd.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.nepto.sk/              nepto na atomicpile.sk