[linux] SMS notifikacia e-mailov

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Listopad 20 08:42:43 CET 2002

Ahoj,

> Zatial nepotrebujem navod k mailserveru (qmail), ale skor mechanizmus...
> Podla mojich informacii by na to mohlo stacit pouzitie programceka
> smssender v kombinacii s nejakou komercnou sluzbou... Odporucali mi
> sluzbu "Moj asistent" od Orange... Vyzera to az tak dobre, jednoducho a
> lacno, ze sa mi az nezda, ci to bude fungovat.
> Preto ak je medzi Vami niekto, kto pouziva "smssender" + "Moj asistent"
> na notifikaciu doslej posty, prosim potvrdte mi, ze to funguje OK. Je
> tam nejake obmedzenie poctu SMS sprav? Ako je to spoplatnovane (nasiel
> som len poplatok 50.-Sk mesacne a nic viac)?

pouzivam e-mail komfort eurotelu, nastavenu notifikaciu na adresu
@gsm.bednar.sk (s tym, ze mejl oseknem na nejakych 200 znakov, nemusim
celym internetom posielat svoju korenspondenciu) a potom po kratkej dobe
perlovym vymazavatkom vymazem pop3 mailbox :). Na to cele mi sluzi
kamarat procmail :).

Ale sposobov je strasne vela, teneto Moj asistent je tiez dost
pouzivany, ale pomaranc nepouzivam, tak neviem.

         J.