[linux] web o linuxe - par postrehov

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Listopad 20 11:14:49 CET 2002

radamsava,

On Wed, 20 Nov 2002, Lubor Kacian wrote:

> Tak vam poviem, co mi najviac chyba na linux.sk sajte. Su to
> predovsetkym rozne navody, ktorych je na roznych sajtoch  po Slovensku
> a Cechach dost, ale clovek to musi kdekade zhanat. Keby sa robila
> nejaka triedena zbierka prave na www.linux.sk , bolo by to to prave
> orechove. Mne anglina nevadi, ale velkemu kopcu staby (make "t") -
> linux userov ano a zhanaju potom info kde kade az su z toho otraveny a
> kaslu na to.
	pokial ti nevadi anglictina, tak je celkom dobrym zdrojom
docs.linux.cz (je tam aj cosi cesky + slovensky).

> Ved tych clankov, navodov, popisov je naozaj dost, len ich treba
> sustredit. Neviem ale, ako je to s pravami, napr. take clanky z
> hroch-a, z root-u a pod.
	clanky z roota, linuxworld, a pod. je zakazane publikovat v
nejakom casom intervale (tusim pol roka?) inde ako na osobnych
strankach. a toto by osobna stranka nebola. veci z hrocha nie je az taky
problem niekde vystavit, len momentalne robim ine veci. netvrdim, ze
niekedy hrocha neobnovim (podla vysledok skusiek, mozno v dalsom
semestri).

> To su clanocky, ktore daju userom cosi zaujimave. Nie kazdy chce
> preliezat man stranky a how-to. Prvy transparent-proxy squid som robil
> aj tak podla hrocha. Tudy vede cesta. Nejaku zbierku mam aj ja.
	no, ono takmer vsetko z hrocha boli preklady howto :)

marx,

--
[ marek 'marx' grac / gerard ][    There are 10 types of people     ]