[linux] Acrobat reader

Jozef Kosoru zyzstar na uid0.sk
Středa Listopad 20 14:04:38 CET 2002

> Dňa Po 18. November 2002 02:58 Vladimir Calfa napísal:

> Skus si naistalovat tieto baliky
> http://www.gurulabs.com/files/acroread-5.06-4.i386.rpm
>
> a pokial chces mat plugin citajuci pdfka pre mozillu tak este
> http://www.gurulabs.com/files/acroread-plugin-5.06-4.i386.rpm
>
> Oba baliky funguje bez najmensich problemov, co sa neda povedat o binarke
> stiahnutej z adobe.

Ja pouzivam binarku, ktoru som stiahol z Adobe a funguje bez problemov.
Myslim, ze to rpm-ko aj tak nie je nic ine, ako originalna binarka zabalena
do rpm.

Pri starte to sice napise:
Warning: charset "ISO8859-2" not supported, using "ISO8859-1",
ale spusti sa a funguje.
Zrejme mas nastavene locale na UTF-8, ale myslim, ze ten Abort
suvisi s niecim inym. Skus strace.

--
jozef kosoru [zyzstar] <zyzstar na uid0.sk>