[linux] web o linuxe pre zaciatocnikov

Misu misu na ns.ipg.sk
Středa Listopad 20 15:05:00 CET 2002

Takze prvy krat ked som to posielal, tak to neodislo, takze este raz...!

No tak si aj ja rypnem...

A preco dalsi web? Nie je ich dost? Dalsie a dalsie servery o tom istom...
A nakoniec ma kazdy malu navstevovanost... Ja som sa snazil dat zivot
jednemu takemuto umierajucemu... Doviedol ma k nemu tiez niekdo iny, kto
sa rozhodol vratit zivot na pust... Ale zial momentalne som tak pracovne
vytazzeny, ze nestiham vlastnu pracu a spavam len velmi malo... Takze
nemozem zial pokracovat zatial v nicom...

Server je o citateloch a ludoch, co radi prispievaju... Honorare su len
taka perlicka... Ked nebudu citatelia, nikto ti honorar hodny clanku
neda... A ked nebudu clanky nebudu citatelia... je to zamotany kruh...
najviac sa mi pacia systemy typu I like Q  a potobne... kde citatelia
tvoria honorar... Lebo niektore servery ziju fakt z dobrovolnosti a nemaju
na honorare v inej forme ako takej, ze administratori siahnu do vlastnej
penazenky...

Ale pozrite sa co sa tu nakecia... A co sa zas spravi -> nic... Skuste
pomoct tomu, co uz existuje niekam dalej a nevymyslajte kolesa... Ked na
nejako serveri zacne vychadzat vela clankov pre rozne kategorie ludi, tak
kazdy si vie vybrat a casto sa zo zaciatocnika stane o to rychlejsie
guru... ze uvidi aj veci, ktore by na zaciatocnickom webe nevidel... a zas
tak isto je aj to, ze ked je niekto guru, tak malo kedy fakt fo vsetkom...

Uznavam, ze mam nulove pravo do niekoho hucat a rozkazovat mu... Je to
jeho vec... Totot moj skromy nazor... Ako sa vymazavaju maily snad kazdy
zvlada :)))

S usmevom...
--
                                                  .  .