[linux] web o linuxe pre zaciatocnikov

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Listopad 20 15:11:38 CET 2002

Ahoj,

> A preco dalsi web? Nie je ich dost? Dalsie a dalsie servery o tom istom...

povedzme, ze ludia, ktori ten web idu riesit to zatial vedia a maju k
tomu dovod. Ludia len tak bez rozmyslu nerozhadzuju peniaze....

> Server je o citateloch a ludoch, co radi prispievaju... Honorare su len
> taka perlicka... Ked nebudu citatelia, nikto ti honorar hodny clanku
> neda... A ked nebudu clanky nebudu citatelia... je to zamotany kruh...

nie vzdy.

> najviac sa mi pacia systemy typu I like Q  a potobne... kde citatelia
> tvoria honorar...

no, ten system je ale od zakladu postaveny na zlej myslienke. Totiz --
mikroplatby realne nefunguju.... Alebo aj ich suma je taka,aka je --
mikro.

> Ale pozrite sa co sa tu nakecia... A co sa zas spravi -> nic... Skuste

ten web sa spravi, to ti garantujem :).

> pomoct tomu, co uz existuje niekam dalej a nevymyslajte kolesa... Ked na
> nejako serveri zacne vychadzat vela clankov pre rozne kategorie ludi, tak
> kazdy si vie vybrat a casto sa zo zaciatocnika stane o to rychlejsie
> guru... ze uvidi aj veci, ktore by na zaciatocnickom webe nevidel... a zas
> tak isto je aj to, ze ked je niekto guru, tak malo kedy fakt fo vsetkom...

to je jasne.... ale ja tento server beriem ako zakazku, ludia to chcu
robit, ja to pre nich spravim. So vsetkym, co k tomu patri. Ich
motivacia je ich vec...

   J.