[linux] OT: kde najdem 'tempfile' - VYRIESENE

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Listopad 20 01:41:22 CET 2002

> vdaka, mktemp je asi 'standardnejsi' postup vytvarania docasnych
> suborov... od dnesneho dna pouzivam namiesto tempfile radsej mktemp...

	Postup podobny tomuto na vytvaranie temp suborov pouzivame v
Platone. Zdal sa nam ako najflexibilnejsi (Vase zasahy su vitane).

test -z "$TMP_FILE" \
&& TMP_FILE=`tempfile -p sms. -s .html \
echo "Saving debug output to $TMP_FILE"

	S `mktemp' som mal problemy, ze nefungoval `sms.XXXXXX.html', ale
len `sms.XXXXXX'. Stretol sa s tym uz niekto? Je to uz "opravene"?

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, Perl CGI developer                 #!/usr/bin/perl -w