[linux] [vladostubna na spusr.sk: Re: pomoc pri propagacii open source]

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Listopad 21 10:46:00 CET 2002

Ahojte,

     dosiel mi takyto mejlik, je tam nejaka-ta vymena. Ak niekoho
     napada, co rozumne by sa dalo na toto napisat, dajte vediet,
     pripadne rovno napiste....

      J.

----- Forwarded message from vlado vlastny <vladostubna na spusr.sk> -----

Date: Thu, 21 Nov 2002 09:03:07 +0100
From: vlado vlastny <vladostubna na spusr.sk>
To: Juraj Bednar <juraj na bednar.sk>
Subject: Re: pomoc pri propagacii open source
Juraj Bednar wrote:

>Ahoj,
>

>nenapiseme to do konferencie linux (linux na lists.linux.sk)? Potreboval
>by som poznat viac veci ohladne toho, lebo vsetko podstatne si napisal
>:).
>

> J.

Nemam nic proti tomu, aby sa to uverejnilo v akejkolvek konferencii.
Dokonca by som bol velmi rad, keby sa podarilo vytvorit  team na
riesenie podobnych aplikacii pre polnohospodarstvo. Roboty je tam vela,
penazi malo a napriek tomu sa casto plytva. Ja by som bol len rad, keby
vo fore ministra bolo nejake podporne stanovisko k neproprietarnym
rieseniam. Chcem, aby im to zacalo pri vypisovani tendrov vrtat v hlave.
V Nemecku prof. Groeneveld sa podobne riesenia snazi presadzovat uz asi
5 rokov aj v medzinarodnom meriitku. Ciastocne sa mu i dari. Proti  M$
je to vsak velka fuska. Popis toho co som dal do fora. V podstate sa
jedna o jednoduchu databazovu aplikaciu. Je pouzity Linux, My SQL,
Apache a PHP teda riesenie LAMP. Data do databazy su pripravovane
centralne. Su zatial problemy s veterinarnymi informaciami. Je tam
samozrejme vela nevypovedaneho, co vsak napisat celkom dobre nemozem. Uz
aj za uverejnenie nevinnych udajov v prilohe k mojmu diskusnemu
prispevku mam dost velke problemy. Komercne riesenie totiz zatial tieto
informacie nie je v stave poskytnut. Ja by som chcel roztocit na tom
fore ministra diskusiu o lacnejsich rieseniach a slobodnom pristupe k
informaciam a preto by som potreboval aby tam boli nazory ludi, ktori su
nestranni.

S pozdravom Stubna

- ----- End forwarded message -----

- --
Juraj Bednar             | Homepage at http://juraj.bednar.sk/
computer journalist      | Store at http://www.geekstore.sk/
system administrator     | PGP key: http://juraj.bednar.sk/pgp-key
independent consultant   | Please stand for your freedom!