[linux] SMS notifikacia e-mailov

Igor Skypala igi na sky.sk
Čtvrtek Listopad 21 13:59:25 CET 2002

zatial je Moj asistent na orangeportali funkcny, ale ako poznam
pomarancovych, tak to bez vystrahy zo dna na den mozu zmenit

ja to tak mam a funguje to na takych 95%, obcas sa SMS opozdia, obcas
nepridu vobec... Ak s tym chces strazit jaslovske bohunice, tak daj
vediet...

:)

--
igi                            mailto:igi na sky.sk