[linux] SMS notifikacia e-mailov

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Čtvrtek Listopad 21 16:09:22 CET 2002

Dňa Št, 2002-11-21 at 14:09, Igor Skypala napísal:
> zatial je Moj asistent na orangeportali funkcny, ale ako poznam
> pomarancovych, tak to bez vystrahy zo dna na den mozu zmenit
>
> ja to tak mam a funguje to na takych 95%, obcas sa SMS opozdia, obcas
> nepridu vobec... Ak s tym chces strazit jaslovske bohunice, tak daj
> vediet...
>
> :)

Dik za info.
95 percent mi pre nase ucely bohate postacuje... Stacilo by aj 60...
Mam skusenost s notifikaciou od ST Online a tiez mam pocit, ze to beha
len na cca 95 percent vratane obcasnych meskani... Ale oni idu
samozrejme cez Eurotel a predpokladam, ze pouzivaju maximalne mozne
sofistikovane riesenie vzhladom na to, ze su vacsinovy vlastnik
Eurotelu...

GG