ADMIN (Re: [linux] BASH script pre analizu suboru)

Čtvrtek Listopad 21 22:41:44 CET 2002

Dňa 21. nov 2002 o 22:36, Tibor Pittich napísal(a):

> Dňa 21. nov 2002 o 14:17, Matus fantomas Uhlar napísal(a):

> hm, teoreticky je mozne ze sa take nieco deje aj tu.. vyskusam dat tri
> bodky

ok, resp. zle ;) deje sa to tu, robi to zrejme sanitizer. dost
zvlastne.. zatial som ho vypol, posielam report autorom.

vdaka za informaciu
.
.
.
:)
--
Linux 2.4.19-18mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586