[linux] SMS notifikacia e-mailov

Čtvrtek Listopad 21 22:43:34 CET 2002

Dňa 20. nov 2002 o 08:42, Juraj Bednar napísal(a):

> pouzivam e-mail komfort eurotelu, nastavenu notifikaciu na adresu
> @gsm.bednar.sk (s tym, ze mejl oseknem na nejakych 200 znakov, nemusim
> celym internetom posielat svoju korenspondenciu) a potom po kratkej dobe
> perlovym vymazavatkom vymazem pop3 mailbox :). Na to cele mi sluzi
> kamarat procmail :).

len pre informaciu, v tom web rozhrani z e-mail komfort sa da nastavit,
aby sa maily vobec neukladali do tamojsieho priecinka. ak si ich tam
vobec necitas, nie je treba ich mazat vymazavatkom :)

--
Linux 2.4.19-18mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586