[linux] Linux RH8.0 Apache 2.0.43 PHP 4.2.3 metoda GET, POST

Pátek Listopad 22 09:50:48 CET 2002

-> mam problem s metodami GET, POST. Ked sa pokusam poslat obsluznemu
-> skriptu z jednoducheho formulara standardnou metodou (napr. POST) nejaku
-> hodnotu premennej, tak mi dana hodnota neprejde. Apache aj PHP funguju v
-> poriadku. Skusal som nizsiu verziu Apache 1.3.x a tam fungovalo vsetko
-> bez problemov. Co treba nastavit v novom Apache, aby som problem
-> odstranil?

malo by to byt v $_POST["hodnota"]

este je moznost v php.ini nastavit register_globals ale neodporuca sa to.
Takze je to v php, nie apache.

Mimochodom, v php.ini je to pekne popisane - nepozrel si si php.ini ked si
upgradoval?

a mozno by este stalo za to pouzivat <?php a nie iba <?

-> <html>
-> <body>
-> <form method="post" action="obsluha.php">
-> vstup:<input type="text" name="hodnota">
-> <input type="submit">
-> </form>
-> </body>
-> </html>

-> <html>
-> <body>
-> <?
-> echo "vysledok:$hodnota";
-> ?>
-> </body>
-> </html>

 Support bacteria - they're the only culture some people have.