[linux] Re: pomoc pri propagacii open source

Peter Surovy psurovy na uevora.pt
Pátek Listopad 22 12:12:06 CET 2002

Ahoj

mimochodom sa to uz na tej stranke celkom pekne rozbehlo
zeby flame s ministerstvom ? :-)

nevim ci sa vam to chce preberat tu ale vzhladom na
niektore argumenty v tej diskusii (ja som TEN a TEN
a preto to co hovorim je pravda....ktore  prilis asi neprospievaju
povodnemu zameru ) mozno by to nebolo zle

Jedna dobra poznamka je ohladom licencii MS a Oracle,
ktore nie su zadarmo a priamo umerne podporuju
negativny schodok v bilancii zahran. obchodu.

To by som povedal je jedno velke PRE pre Open Source riesenie
IS.  Dalsie pre je z Europy
- minuly rok sa spanielska vlada konkr. ministerstvo
skolstva rozhodlo prejst na systemy Linux, na vsetkych skolach a neviem kde
este myslim
ze ekvivalent penazi ktore boli urcene na nakup licencii
sa preinvestovali do zaplatenia kurzov bud ucitelov Linuxu, dobre nie?
Myslim ze to je niekde v analoch TASR.
alebo aj na sme.sk som to cital. takze by nemal byt problem to zacitovat

Nevyhody LAMP-IS podla mna:
- neviem ake citlive su tie data ale jedna velka nevyhoda je
ked dam spravit IS firme a nieco sa pokazi ta firma ma
zato zodpovednost, financnu zodpovednost 100% ak sa preukaze
ze to bola chyba systemu
- zamestnancovi mozem dat k nahrade max. 40% zo skody ktoru
mi svojou nevedomostou sposobil..

Na margo Vladovi, to ze mas funckny IS postaveny na Open Source
neznamena ze to je definitivne dobre riesenie, skratka mas dobre zvladnutu
analyzu problematiky ...hold tot vsjo napisat pri tom par SQL zvladne
hocikto
takze tymto by som neargumentoval.

AD AXON neviem nasiel som len stranku www.AXON.sk
to su dodavatelia softw. hardw., a webovych prezentacii a ja neviem coho
este tak predpokladam ze sa nejedna o tuto firmu ci hej?

TO je ako ze sme odbornici na Informacne systemy, programovanie,
a lietanie v balone a pestovanie kalerabu....

PS