[linux] SMTP PROXY

Pátek Listopad 22 13:29:41 CET 2002

-> Mam konfiguraciu:
->
-> (LAN)---->---(BACK BOX)-->---(INTERNET)
->
-> ludia  z LAN-ky ak posielaju/prijamu maily, tak sa pripajaju VON, teda
-> maju  svoje  ucty  niekde inde. CHcel by som spravit nieco take, ze ak
-> posielaju  mail niekomu z LAN (teda y1 na xx.sk posiela na y2 na xx.sk), tak
-> to nepojde VON, ale na BLACK BOX-e bude bezat "nieco".Vlastne mi ide o
-> nejaky SMTP proxy. Vedel by mi niekto odporucit nejake riesenie/soft?

smtp proxy? lokalny SMTP server je to co chces. a je to najlogickejsie. Skus
pouzit nejaky lokalny MTA (sendmail,postfix,qmail)
 BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease