(dufam, ze naposledy:-) Re: [linux] DIGITALNY FOTOAPARAT (Fuji FinePix)

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Sobota Listopad 23 13:30:55 CET 2002

Ahoj!
-----Original Message-----
From: iko
Sent: Wednesday 13 November 2002 14:40
To: linux na lists.linux.sk
Subject: Re: [linux] DIGITALNY FOTOAPARAT

> ja mam Fuji FinePix a bezim pod linuxom v pohode. USB vo fotaku treba
> prepnut na DSC, nie na PC CAMERA

Aj ja mam Fuji FinePix :-)
Na "USB OHCI Root Hub (1)" je najdene zariadenie "USB Mass Storage". To
by bolo v pohode. Len mi prosim ta povedz, ktory subor zariadenia mam
mountnut...
Mal by som k tomu vediet este nieco?
Staci to:?
modprobe usb-storage  (automaticke nacitavanie modulov si dam ako? v
nastaveni kernelu?)
mount /dev/netusimakezariadenie /mnt/camera
??? Staci?
Vobec netusim. Toto je prva vec, co pripajam na usb. (Predtym som sa
pokusal o skener - neuspesne) A vobec prvy dig. fotak..
jAn0

P.S.: Ak sa to normalne mountuje ako filesystem, tak to mozem (kartu vo
fotaku) pouzivat aj na prenos inych suborov? (MP3...)

P.P.S: Mohol by som vediet kde si ho (fotak) kupil ty a co si zan dal?
Ja ho mam z Atlanty za 499$ (To nieje ani 500$ :-)) + 64MB karta za 44$.
Da sa to kupit aj na Slovensku (pochybujem...). A daju sa tu kupit
pamatove karty takehoto typu? (xD)

Uz fakt koncim..