[linux] nvidia binary drivers + mdk9

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Neděle Listopad 24 16:06:48 CET 2002

> zdravim,
> ked som si stiahol nvidiovske ovladace pre gf4mx440 a
> nahodil som ich do mdk 9, preeditoval XF86Config, tak
> po pusteni X mam ciernu obrazovku. nic nejde, ani
> alt-ctrl-f1...f12. po trojhmate alt-ctrl-del sa mi na
> 1 sekundu ukaze firemne logo nvidie a potom bezi
> restart. co s tym ? pod mdk 8.2 s tnt2 takyto problem
> nebol. doska na i440bx chipset, agp je v linuxe
> podporovane, rage128pro behala dobre.

Tieto binarne drajvre su skompilovane s nekompatibilnou verziou gcc. Treba
pouzit zdrojove RPM -- spustit linux single, dat veci do povodneho stavu,
stiahnut src.rpm a prelozit/nainstalovat tie. Bude to papulovat, ze pod gcc
3.2 je to neotestovane, ale taka velka katastrofa to nemoze byt (ja mam GF2
MX a chodi to bez problemov).