[linux] web o linuxe - par postrehov

Peter Mikeska mikeska.peter na alcatel.sk
Pondělí Listopad 25 13:41:58 CET 2002

Hello Miroslav,

Saturday, November 23, 2002, 9:58:25 AM, you wrote:

MO> Prajem prijemny den,

MO> Uplny suhlas!!!

MO> Uplne suhlasim!

MO> Teraz nieco s osobnych zazitkov:
MO> Ako som spominal, pisem dlho pre PCrevue, hlavne o linuxe.

MO> Myslite, ze som nemal zaujem, aby moj serial o MySQL vysiel (po urcitom
MO> prepracovani) knizne?

MO> Na Slovensku NEEXISTUJE!!!!
MO> Nenajde sa ziadny vydavatel, ktory by vydal nejaku knihu s nakladom 1000
MO> ks
MO> (lebo odb. knihy sa na Slovensku viac nepreda) na svoje naklady!

> [...]

zdravim, daco by som scel dodat k tomu kniznemu druhu.
naco knihu ? ja by som bol nadmieru spokojny keby si ti clanky, ktore
si napisal (su fajn, poctivo studujem) len dostal do nejakeo
poriadneho formatu hlavne dokopy. Priklad> na skusku do skoly som
potreboval nejaky dokument kt by bol spravne co sa tyka formatu (na
obsahu nezalezalo), ako
odstavce, obsah, index a podobne. kedze som sa rypal akurat zo sambou
tak som zobral z weba od teba pdf ze ich dam do kopy. no to som
netusil ze do coho sa pustam ;))
oni su sice citatelne, su tlacitelne ale ked som si ich xcel copy
paste tak nie, kurvilo znaky, menilo kazde pismeno iny font a podobne.
je mi jasne ze si ich pucil cez nejaky pdf maker pod linuxom, ale to
co to vyprodukovalo bolo dalej neimportovatelne. nakoniec som prvych
pet lekci nejako cez export, konvert, import export a konvert cez
acrobat prehnal aby som sa dostal k textu a nemusel ho rucne
opravovat, spravil som lekcie 1-5, potom mi dosli nervy ;(
cize co chcem tym povedat, asik nebudes mat cas ale ak ! tak skus tie
svoje serialy dat nejako dokopy aby sa dali vytlacit ako kniha. riadne
pdf/doc/html co bude sa tvarit ako ebook , nie ako poznamky v pdf. uz aj
keby si to pdf predal za 100Sk, tak si to hadam dakto kupi ;))
a knihu ti vytlacia sami uzivatelia ;) a zadarmo
asik tolko som scel
inac diky za tie serialy
     Miki

--
Best regards,
 Peter                            mailto:mikeska.peter na alcatel.sk