[linux] GDI printer pod linuxom?

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Úterý Listopad 26 20:01:23 CET 2002

Zdravim,
mozno toto by mohlo pomoct:
http://www.linuxprinting.org/show_driver.cgi?driver=pbmtozjs

Najlepsie miesto o vsetkom co sa tyka linux-u a tlace:
www.linuxprinting.org

Inak s Minoltami su velmi velmi zle skusenosti, ani pod DOSom to netlaci
a ak aj tlaci, tak je problem s diakritikou.

Najlepsie riesenie je predat tu tlaciaren a kupit si nejaku inu co mam
podporu pre PCL alebo najlepsie Postscript s tym potom nebudu problemy.

Inak jednu minoltu sa mi podarilo rozchodit tak, ze som si odchytil co na
tlaciaren posiela win (prazdnu stranku) a to som posielal spolu s mojim
pozadovanym textom...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk