[linux] GDI printer pod linuxom?

Ján Šóš janko na slovakiatravel.sk
Středa Listopad 27 09:33:00 CET 2002

Norbert Brazda wrote --- napísal::

>Teraz stojim pred otazkou, ako rozbehat tlaciaren Minolta PagePro 1100L pod
>linuxom (Mandrake 9.0). Alternativne som ju hodil na Win2000Pro stroj, nazdielal
>a pokusal sa na nu tlacit z linuxovych strojov po sieti... Ale neprisiel som na
>to, ako  ju k tomu donutit. Kdesi som nasiel tip, ze LaserJet1000 je podobny typ
>tlaciarne a mozno by to mohlo behat, ale ani to nefunguje.
>
>Nejake navrhy?

Osobne mam oki4w dlho som si nevedel poradit, ako ju rozbehat. Nakoniec
pomohlo zavadzat ovladac, ktory tam bol, ale pristupovat k nemu ako k
ghostscriptovemu a nastavit rozlisenie len na 300x300, standardne je
nastavene 600x600, toto riesenie mi nefungovalo cez cups, ale len cez lpd.
Teraz mi ta tlaciaren funguje lepsie nez cez WIN 98.

Jan Sos