[linux] RH8 + samba + win2k

Vladimir Sovic v na sovic.sk
Středa Listopad 27 12:28:33 CET 2002

Mal som nainstalovany RH7.3 na pocitaci, ktory sluzil ako PDC na win2k
pocitace. Vsetko fungovalo dobre. Potom som si nainstaloval RH8.0,
nastavenie,data a userov som prebral s RH7.3 a vsetko fungovalo.

Ale predsa len nieco nefungovalo, ale na to som prisiel az po case.
Ked pridam noveho usera, alebo ked zmenim heslo staremu userovi, tak sa
uz do domeny vo win2k ani v NT4 neprihlasi. Dostanem vo windoze
hlasku "The system cannot log you on now becase the domain MYDOMAIN is
not available".
Ti useri, ktorych konta boli vytvoreny este v RH7.3 nemaju ziadny
problem, pokial si nezmenili heslo.
Skusil som tam dat sambu z RH7.3, tj verziu 2.2.3a a nic sa nezmenilo.
Skusil som aj 2.2.5 no stale nic. Teraz bezim na 2.2.7
V logoch som nenasiel nic.

Co s tym?
Nechcem kvoli tomu preinstlovavat na RH7.3.

--
SOva