[linux] Canon ColorPass 320 - LPD tlac z Mandrake 8.2

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Středa Listopad 27 13:58:57 CET 2002

Zdravim Vas so svojim problemom opat...
Od mojho predosleho mailu som trochu pokrocil a problem s ColorPASS 320
som preklasifikoval na problem s LPD...

Odkukal som nejaku konfiguraciu a metodou pokusov a omylov sa mi
podarilo spojazdnit tlaciaren na Win2000...

Islo o nasledovnu konfiguraciu:
LPD sietova tlac...
queue: PRINT_300-350
Zapnute "povolit pocitani bajtu protokolu LPR" (bez toho to nefunguje!)
SNMP - vypnute

Ked sa vsak tuto konfiguraciu pokusam replikovat v CUPS na LM8.2,
nepochodim...
DeviceURI je lpd://ip_address/PRINT_300-350

...kde "PRINT_300-350" ma byt queue...

Chyba, ktoru mi cups hlasi po pokuse o tlac testovacej stranky je:
"Remote host did not accept data file (32)".

...a dalej sa neviem pohnut z miesta...

Vie mi niekto poradit, ako dalej?

Dakujem za kazdu radu.

GG