[linux] prebratie Xoveho okna z jedneho Xservera [vnc] na iny

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Středa Listopad 27 20:03:16 CET 2002

Zdravim, je mozne po spusteni iXovej aplikacie tuto "prebrat" do ineho
Xoveho servera?
Naco to chcem: po starte pocitaca by som rad aby sa niektore (iXove)
programy pustali automaticky bez nutnosti interaktivne zadat
username/pass. Napriklad ked som par dni prec, aby sa stahovali mejli,
stahovalo, proste ficalo. Viem, KDE umoznuje autologin, ale to by som
nerad aby moj pocitac bol vystaveny hocikomu ked tu niesom ;). Myslel
som ze sa automaticky pusti daky VNC server, z ktore ho by som si (ale
nemusel) prebral nejake aplikacie.
Bluznim, alebo sa to da?

dik, majte sa.

--