[linux] prebratie Xoveho okna z jedneho Xservera [vnc] na iny

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Listopad 27 20:11:06 CET 2002

Ahoj,

> Zdravim, je mozne po spusteni iXovej aplikacie tuto "prebrat" do ineho
> Xoveho servera?
> Naco to chcem: po starte pocitaca by som rad aby sa niektore (iXove)
> programy pustali automaticky bez nutnosti interaktivne zadat
> username/pass. Napriklad ked som par dni prec, aby sa stahovali mejli,
> stahovalo, proste ficalo. Viem, KDE umoznuje autologin, ale to by som
> nerad aby moj pocitac bol vystaveny hocikomu ked tu niesom ;). Myslel
> som ze sa automaticky pusti daky VNC server, z ktore ho by som si (ale
> nemusel) prebral nejake aplikacie.
> [...]

bez podpory aplikacie sa to neda. V podstate mas viacero moznosti:

1.) bezat to na VNC a aj ich zobrazovat potom cez VNC (je to pomalsie)
2.) spravis autologin a ako prvy program, ktory spustis bude screensaver
so zalockovanim obrazovky
3.) prekodis si potrebne aplikacie.

 J.