[linux] prebratie Xoveho okna z jedneho Xservera [vnc] na iny

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Středa Listopad 27 20:40:09 CET 2002

Juraj Bednar wrote:

zdar, dik za odpovel (pokracovanie dole)

>bez podpory aplikacie sa to neda. V podstate mas viacero moznosti:
>
>1.) bezat to na VNC a aj ich zobrazovat potom cez VNC (je to pomalsie)
>2.) spravis autologin a ako prvy program, ktory spustis bude screensaver
>so zalockovanim obrazovky
>3.) prekodis si potrebne aplikacie.

Podpora aplikacie, myslis tym daku konkretnu technologiu ? Ako sa vole,
nech si daco o tom najdem

1) ak mi nic ine nezostane :(
2) toto je moj favorit zatial, ale implementacie bude asi dost piplacka
3) znova, vies o niecom konkretnom ?

Dakujem

--
Ernest Beinrohr, OERNii