[linux] DIGITALNY FOTOAPARAT

Johanka Z Arku neznasam.server na post.sk
Středa Listopad 27 20:38:13 CET 2002

Asi som bol nepresny:

> ja mam Fuji FinePix a bezim pod linuxom v pohode. USB vo fotaku treba
> prepnut na DSC, nie na PC CAMERA
Prepnute na DSC samozrejme mam.

modul usb-storage sa natiahne automaticky ked fotak pripojim k pocitacu
(na displeji fotaku tiez ukaze, ze je pripojeny)
Potom skusim mount /dev/sda1 /mnt/camera
a dalej sa nedeje nic
akoby zamrzol alebo co, ani ma nevrati do konzoly
a mountnute to samozrejme nieje

Ked je fotak zapnuty uz pri bootovani systemu, tak je dlha pauza pri
hlaske
Installing USB controller (usb-ohci)
nakoniec (po asi 20 sekundach) vypise OK
a potom to zase skonci pri
CHECKING FILESYSTEMS
/boot: clean, 38/12048 files, 14724/48163 blocks

po minute ma to omrzi a fotak vypnem.
potom sa vypise nieco ako
open /dev/sda1dosfsck 2,8      [PASSED]

V com moze byt chyba?

Nemoze byt chyba v zakladnej doske? (Planujem kupit novu)
Asi pred 3 mesiacmi moj pocitac utrpel "uraz" pri ktorom zrazu odysla
onboard graficka karta a od vtedy mi "preskakuje cas" (uz som o tom
pisal do konfery). Zeby bolo dosahane aj USB-cko?
Pokusim sa to vyskusat na nejakom inom linuxackom stroji.
(Dufam ze niekde vo svojom okoli najdem nejaky linuxacky stroj... :-()

yaN*