[linux] GDI printer pod linuxom?

Peter Luciak luciak na creon.profinet.sk
Středa Listopad 27 19:33:03 CET 2002

Ahoj,

On Tue, Nov 26, 2002 at 07:32:20PM +0100, Norbert Brazda wrote:
> Teraz stojim pred otazkou, ako rozbehat tlaciaren Minolta PagePro 1100L pod
> linuxom (Mandrake 9.0). Alternativne som ju hodil na Win2000Pro stroj, nazdielal
> a pokusal sa na nu tlacit z linuxovych strojov po sieti... Ale neprisiel som na
> to, ako  ju k tomu donutit. Kdesi som nasiel tip, ze LaserJet1000 je podobny typ

Presne tuto istu tlaciaren mam aj ja, a presne tie iste problemy (az na
samotnu tlac z Wokien -- ta ide v pohode, ale to mi je na ...). Skusal si
`smbprint'? Je to jedina cesta (nazdielat pod Woknami a tlacit vzdialene z
Linuxu, priamo pod Linuxom asi nikdy nepojde), ale nepodarilo sa mi to
rozbehat. Udajne to vsak ide s nejakymi tlaciarnami. Ja som sa dostal do
stavu, ze ked som z Linuxu poslal nieco vytlacit, tak na Windowsoch sa to
na chvilu mihlo v tom Control Paneli ci jak sa to vola ale nic sa nestalo
;( Potom som sa na to vykaslal... Keby sa to nahodou podarilo rozchodit tak
daj vediet :)

bye,
c.
--
Peter `cuco' Luciak
http://countx.host.sk/pubkey

One tbsp cream, two tbsp sugar, three tbsp crack.
		-- #1, Top 31 Ways To Make Your Morning Coffe More Exciting