[linux] RH8 + samba + win2k

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Čtvrtek Listopad 28 11:10:52 CET 2002

Dňa Št, 2002-11-28 at 10:41, Vladimir Sovic napísal:

> Upgradol som glibc, restartol sambu a nic sa nezmenilo :-(
> Asi sa budem musiet vratit ->RH7.3 :-(

Este by som skusil v smb.conf pozriet napriklad na direktivu "passwd
program"... U mna (LM 8.2) je to /usr/bin/passwd.
Ak je problem v overeni hesla, mohlo by pomoct len pridat *niekam*
niektory z podobnych programov zo starej verzie...

Lebo ak predpokladame, ze heslo pride OK (korektne overenie existujucich
hesiel), tak sa zrejme stane to, ze pri zmene sa *nieco* urobi *nejakym
programom* nekorektne a zapise sa to nespravne do smbpasswd... Uz len
zistit preco...

Len pre istotou:

encrypt passwords = yes
update encrypted = yes